--Reklamı Kapat--
ByKuS.OrG
Kasım 23, 2008, 02:08:30 ÖÖ *
Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Duyurular: Sitemize yönetici moderatör arkadaşlar alınacaktır. İlgilenen arkadaşlar adminlerle irtibata geçebilirler...  
..::Sponsor Reklamlar::..
Özel Arama
Sayfa: [1]   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: C ve E vitaminleri, çocuklarda kalp hastalıkları riskini azaltıyor  (Okunma Sayısı 94 defa)
 
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Gamzeli

_Gamzeli_
Süper Moderator
*

REeepp 266
Offline Offline

Cinsiyet: Bayan
Üye ID: 5202

Kayıt tarihi Ağustos 22, 2007, 11:00:00 ÖS

Nerden: Bursa
Yaş: 21
Mesaj Sayısı: 11653


seni veren Rabbime şükürler olsun..


Üyelik Bilgileri
Durumum:

« : Şubat 27, 2008, 12:50:46 ÖÖ »

C ve E vitaminleri, çocuklarda kalp hastalıkları riskini azaltıyor


 
 
C ve E vitaminleri, kolesterolu bulunan çocuklarda kalp hastalıkları riskini azaltıyor. Araştırmacılar, vitaminlerin kan damarlarındaki hasarı önleyebilmesiyle ilgili kanıta ilk kez ulaşıldığını belirtiyorlar. Kalıtsal kolesterol sorunu bulunan çocuklar ve genç yetişkinlerde, C ve E vitaminlerinin, damar tıkanmalarını önleyerek kalp hastalıkları riskini indirebildiği saptandı. California Üniversitesi uzmanları ve Avusturyalı araştırmacılar, vitaminlerin kan damarlarındaki hasarı önleyebilmesiyle ilgili kanıta ilk kez ulaşılabildiğini açıkladı. Normal dozda C ve E vitamini verilen kolesterolü yüksek çocuklarda, 6 haftada kan damarları işlevinin düzeldiği gözlendi.

Amerikan kalp kuruluşu verilerine göre, kolesterolü 200 ve üzerini gösteren, kötü kolesterolü (LDL) 130 veya üzerinde olan insanlar kalp ve damar hastalıkları riski içinde bulunuyor. Yetişkinlerde statins cinsi ilaçların kolesterolün indirilmesi üzerinde etkili olabildiği, ancak yan etkileri nedeniyle çocuklara tavsiye edilmediği biliniyor. Meyve ve sebzeleri bolca tüketebilen, düşük oranda hayvansal yağ içeren beslenmeye önen veren insanların, kolesterol oranını indirebildiğine değinen uzmanlar, Amerikalıların çoğunun bu tür beslenmeye meyilli olmadığını, çocukların da eksik beslendiklerini belirtiyor.
 
Logged

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor
Linki Görebilmek İçin Üye Ol veya Giriş Yap



 
Reklam Botu
Adminin Çiragi


REP GÜCÜ : N/A

 7/24 Online

Mesaj Sayisi: N/A



 
 
Bu Reklamları Tavsiye Ediyoruz



Buda Benim imzam Reklam yapicam iste Adminin Çiragiyim abi ben

Siz Reklamlara tiklamiorsunuz dayagi ben yiyorum
Sayfa: [1]   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

||| Link Takas |||
Smf Kardesligi.Com
smf.gen.tr araciligi ile SMF kullanan siteler arasinda yaptigimiz SMF Kardesligi listemizi görmek ister misiniz?

Bu site SM Forumlar Birliginin Üyesidir

UseBB Port by Gaia Powered by SMF 1.1.6 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC

Arşiv: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18




Wap - Wap2 - Wap Forum - XML - Rss

|Site Map|Sitemap | Arsiv | Arsiv 2 | Wap | Wap2 | Wap Forum | XML | Rss
Web Stats

Hosgeldiniz
Hala Üye degilmisiniz?
Üye olmak çok kolay
Üye olmak için tiklayin