Gönderen Konu: Afyonlu olanlar,Afyonu sevenler,Afyonda hatıraları olanlar varmı......!!!!  (Okunma sayısı 10426 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı OLCAY

  • _ByKuS_
  • Admin
  • *
  • İleti: 8920
  • Rep Gücü : 674
  • Cinsiyet: Bay
  • O şimdi ****EVLİ****
    • Profili Görüntüle
    • boyacı

hahh  :D



Çevrimdışı physico

  • ByKuS
  • *
  • İleti: 2831
  • Rep Gücü : 161
  • Cinsiyet: Bay
  • çokta tıın! =P
    • Profili Görüntüle
BEnde afyonluyum ve Fizik 3'teyim.  :) Afyon da doğdum ve hala büyümeye devam ediyorum ne kadar ilginç değilmi :hihi  :hihi pek çok olay yaşadım hayatım boyunca. ama herşey bi yana sen git öss de 18. tercihine afyon fizik yaz oda gelsin.  >:( büyük talihsizlik değilmii  :hihi  :hihi




Çevrimdışı Gamzeli

  • _Gamzeli_
  • Admin
  • *
  • İleti: 18871
  • Rep Gücü : 2045
  • Cinsiyet: Bayan
  • Bana Sen Lazımsınn...
    • Profili Görüntüle
    • Ahmet Maranki
valla seninkide baya enteresan bir durum olmuş.. şans işte afyondan dışarı çıkamamışın... :D
Seni sevdim gönülden, kalbimin sahibi oldun bilmeden, bu yürekte varolacaksın ebediyen, bunu bil çok seviyorum gerçekten.
Seninle doğdu bu yürek, sensin gönlüme eş, dudaklarım dudaklarındayken sanki can verdi bu yürek, senin kollarında ölmek dünyada en güzel şey olsa gerek..


Çevrimdışı aksaa

  • VIP Üye
  • *
  • İleti: 2744
  • Rep Gücü : 231
  • Cinsiyet: Bay
  • ...:::AKSAA:::...
    • Profili Görüntüle
    • http://www.aksaa.org
MEMLEKET ÇEKMİŞ SENİİİİİ :kat :kat :kat :kat :kat :kat :kat :kat :kat
<br /><br />

Çevrimdışı physico

  • ByKuS
  • *
  • İleti: 2831
  • Rep Gücü : 161
  • Cinsiyet: Bay
  • çokta tıın! =P
    • Profili Görüntüle
MEMLEKET ÇEKMİŞ SENİİİİİ :kat :kat :kat :kat :kat :kat :kat :kat :kat
yüklü parçacık etkileşmesi olayı diyosun yanii  ^-^ anladım ben  :hihi  :hihi




Çevrimdışı physico

  • ByKuS
  • *
  • İleti: 2831
  • Rep Gücü : 161
  • Cinsiyet: Bay
  • çokta tıın! =P
    • Profili Görüntüle
valla seninkide baya enteresan bir durum olmuş.. şans işte afyondan dışarı çıkamamışın... :D

Birgün bende kurtulujam bu limandan  :hihi




Çevrimdışı Gamzeli

  • _Gamzeli_
  • Admin
  • *
  • İleti: 18871
  • Rep Gücü : 2045
  • Cinsiyet: Bayan
  • Bana Sen Lazımsınn...
    • Profili Görüntüle
    • Ahmet Maranki
 :kat :kat :kathadi bakalımm...
Seni sevdim gönülden, kalbimin sahibi oldun bilmeden, bu yürekte varolacaksın ebediyen, bunu bil çok seviyorum gerçekten.
Seninle doğdu bu yürek, sensin gönlüme eş, dudaklarım dudaklarındayken sanki can verdi bu yürek, senin kollarında ölmek dünyada en güzel şey olsa gerek..


Çevrimdışı aksaa

  • VIP Üye
  • *
  • İleti: 2744
  • Rep Gücü : 231
  • Cinsiyet: Bay
  • ...:::AKSAA:::...
    • Profili Görüntüle
    • http://www.aksaa.org
ya afyondan kurtululur mu hiççççç ben olsa oradan hiç ayrılmam am belli bir günden sonra sıkıyor orasıda degil mi ama çok güzel ya afyon herşeyiyle hiç degilse istanbuldan temiz gibi gibi yaniii
« Son Düzenleme: Nisan 11, 2008, 07:22:25 ÖS Gönderen: Gamzeli »
<br /><br />

Çevrimdışı OLCAY

  • _ByKuS_
  • Admin
  • *
  • İleti: 8920
  • Rep Gücü : 674
  • Cinsiyet: Bay
  • O şimdi ****EVLİ****
    • Profili Görüntüle
    • boyacı
ben nasipse 4 5 ay sora kurtuluom  :yima

Çevrimdışı Gamzeli

  • _Gamzeli_
  • Admin
  • *
  • İleti: 18871
  • Rep Gücü : 2045
  • Cinsiyet: Bayan
  • Bana Sen Lazımsınn...
    • Profili Görüntüle
    • Ahmet Maranki
ben nasipse 4 5 ay sora kurtuluom  :yima
hadi bakalımmm :D
Seni sevdim gönülden, kalbimin sahibi oldun bilmeden, bu yürekte varolacaksın ebediyen, bunu bil çok seviyorum gerçekten.
Seninle doğdu bu yürek, sensin gönlüme eş, dudaklarım dudaklarındayken sanki can verdi bu yürek, senin kollarında ölmek dünyada en güzel şey olsa gerek..


Çevrimdışı aksaa

  • VIP Üye
  • *
  • İleti: 2744
  • Rep Gücü : 231
  • Cinsiyet: Bay
  • ...:::AKSAA:::...
    • Profili Görüntüle
    • http://www.aksaa.org
yaFFFFFFF bu kadar kötü mü ?????? afyon kurtulmak istiyorsunuz valla ben özlüyorum burada herşey standart saatlere baglı orada nere gidersem gideyim kimse karışmıyor sizin için hayırlı olur inşaallah
<br /><br />

Çevrimdışı OLCAY

  • _ByKuS_
  • Admin
  • *
  • İleti: 8920
  • Rep Gücü : 674
  • Cinsiyet: Bay
  • O şimdi ****EVLİ****
    • Profili Görüntüle
    • boyacı
evet en güzeli hayırlı olması  :ok

Çevrimdışı physico

  • ByKuS
  • *
  • İleti: 2831
  • Rep Gücü : 161
  • Cinsiyet: Bay
  • çokta tıın! =P
    • Profili Görüntüle
Ewt herşeyin hayırlısı  :)




Çevrimdışı sadam41

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 32
  • Rep Gücü : 3
  • Cinsiyet: Bayan
    • Profili Görüntüle
bende afyonluyum ama var ya sabahın 5inde kalkıp bahçeye gidip akşam 7 ye kadar kiraz toplamak bi süre sonra sıkmaya başlıyor...oraya gidince en fazla 1 hafta kalınmalı fazlası beni bozuyo daralıyorum çünkü ne afyonun merkezinde ne de köyde hayat yok herşey aynı tekdüzelikte...akrabalar olmasa çekilmez
« Son Düzenleme: Mayıs 09, 2008, 09:08:37 ÖS Gönderen: sadam41 »

susma...

Çevrimdışı taLHa

  • taLHa
  • VIP Üye
  • *
  • İleti: 2463
  • Rep Gücü : 219
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
bende afyonluyum ama var ya sabahın 5inde kalkıp bahçeye gidip akşam 7 ye kadar kiraz toplamak bi süre sonra sıkmaya başlıyor...oraya gidince en fazla 1 hafta kalınmalı fazlası beni bozuyo daralıyorum çünkü ne afyonun merkezinde ne de köyde hayat yok herşey aynı tekdüzelikte...akrabalar olmasa çekilmez

sen afyonun sultandağı ilçesinden galba çünkü orası kirazlarıyla meşhur. merkezde çam ağacı bile zor yetişiyo. bizim üniye yıllardır ekiyolar bi cm büyüdüğü yok. bide durmadan suluyolar he.utanmasa rektör gelcek işicek ağaçların dibine tek tek  :kk :kk :kk