Gönderen Konu: www.abbas-buket.6te.net  (Okunma sayısı 7477 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı aleshchenko

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 203
  • Rep Gücü : 30
  • Cinsiyet: Bay
  • yaşama hakkımı sonuna dek mi kullanmalıyım tanrım
    • Profili Görüntüle
Ynt: www.abbas-buket.6te.net
« Yanıtla #15 : Kasım 12, 2007, 08:52:57 ÖS »

ya arkadasım beni sıtenın nasıl oldugu ılgılendırmıyo ne ıcın yapıldıgı ılgılendırıyo bu daha onemlı bence oyuzden ben beyendım tesekkur ederım askım cok guzel omus :yasa

Tamam siz hepiniz ben tek mi oldum şimdi..bi tane bile benm yanımda olan yok mu yanii...
okey siz hepiniz siteyi '''BEYENİN'''....
ben BEĞENMEDİM.. ;)
daha fazla da üstüme gelip bana kalpsiz duygusuz hissiz imajı çizdirtmeyin...  :yima


İnecek var!! Durdurun dünyayı..

Çevrimdışı yasin45

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 24
  • Rep Gücü : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • söylesem tesiri yok; sussam gönül razı değil....
    • Profili Görüntüle
Ynt: www.abbas-buket.6te.net
« Yanıtla #16 : Kasım 12, 2007, 10:09:04 ÖS »
site güzel olmuş. Olcay kardeşiimin eline sağlık. Ben beğendim  :.8
Sessiz Çığlık

Çevrimdışı rmzkes

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 1
  • Rep Gücü : 0
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
Ynt: www.abbas-buket.6te.net
« Yanıtla #17 : Kasım 13, 2007, 12:02:17 ÖS »
Evet siteye değil de amacına bakmak lazım. Amatormuş profesyonelmiş falan hikaye bunlar  :bakk Ben o amacı gördüm zaten  :.8 abbas ve buket e ömür boyu mutluluklar dilerim  :.8

Çevrimdışı OLCAY

  • _ByKuS_
  • Admin
  • *
  • İleti: 8920
  • Rep Gücü : 674
  • Cinsiyet: Bay
  • O şimdi ****EVLİ****
    • Profili Görüntüle
    • boyacı
Ynt: www.abbas-buket.6te.net
« Yanıtla #18 : Kasım 13, 2007, 01:58:03 ÖS »
Teşekkürler  :baby

Çevrimdışı abbas

  • Amatör Üye
  • *
  • İleti: 98
  • Rep Gücü : 9
    • Profili Görüntüle
Ynt: www.abbas-buket.6te.net
« Yanıtla #19 : Kasım 13, 2007, 02:48:01 ÖS »
noluyo benden habersiz  burada ? :) kim neyi beğeniyo beğenmiyo umrumda değil sadece aşkımın beğenmesi benim için önemli olan.(nokta)

Çevrimdışı aleshchenko

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 203
  • Rep Gücü : 30
  • Cinsiyet: Bay
  • yaşama hakkımı sonuna dek mi kullanmalıyım tanrım
    • Profili Görüntüle
Ynt: www.abbas-buket.6te.net
« Yanıtla #20 : Kasım 13, 2007, 03:58:54 ÖS »
olcay hala bağırıyorummm siteee cok kötüüü olmuşş.ayrıca kimsenin sizin aşkınıza faln laf ettiği yok arkadaşlar..sadece siteye dandik dedik sizn ilişkinize değil yani..
tamm beğenmesi gereken insanlar beğenmiş siteyi ne diyelim hayrlısı olsn..
ben beğenmedim çok kötü olmuşşşş :kk
İnecek var!! Durdurun dünyayı..

Çevrimdışı OLCAY

  • _ByKuS_
  • Admin
  • *
  • İleti: 8920
  • Rep Gücü : 674
  • Cinsiyet: Bay
  • O şimdi ****EVLİ****
    • Profili Görüntüle
    • boyacı
Ynt: www.abbas-buket.6te.net
« Yanıtla #21 : Kasım 13, 2007, 04:01:33 ÖS »
 :kzgn Olm varya resimdeki gibi ascam seni o olcak  :kat

ZuZu

  • Ziyaretçi
Ynt: www.abbas-buket.6te.net
« Yanıtla #22 : Kasım 13, 2007, 06:27:56 ÖS »
:kzgn Olm varya resimdeki gibi ascam seni o olcak  :kat

 :hihi :hihi :hihi

Çevrimdışı buket

  • Amatör Üye
  • *
  • İleti: 54
  • Rep Gücü : 10
    • Profili Görüntüle
Ynt: www.abbas-buket.6te.net
« Yanıtla #23 : Kasım 14, 2007, 01:28:29 ÖS »
ozaman senden ricamm sen bızım ıcın bıtane yaparmıısın???????????

Çevrimdışı aleshchenko

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 203
  • Rep Gücü : 30
  • Cinsiyet: Bay
  • yaşama hakkımı sonuna dek mi kullanmalıyım tanrım
    • Profili Görüntüle
Ynt: www.abbas-buket.6te.net
« Yanıtla #24 : Kasım 14, 2007, 05:54:20 ÖS »
bu site benim sayemde reklam yapmak istiyor arkadşlar. :.8
o yüzden daha fazla yorum yapmıcam bu dandarik site hakkıında :kk
İnecek var!! Durdurun dünyayı..

ZuZu

  • Ziyaretçi
Ynt: www.abbas-buket.6te.net
« Yanıtla #25 : Kasım 14, 2007, 06:19:28 ÖS »
bu site benim sayemde reklam yapmak istiyor arkadşlar. :.8
o yüzden daha fazla yorum yapmıcam bu dandarik site hakkıında :kk

evet yaa aleshchenko üzerınden reklam yapmayınn prımm verıyorsunuz  :kzgn olmuyor böyle bende onun gıbı dusunuyorum haklı yani dandıkk bu sıtee nerde admınlerrr hee... :hihi :hihi :hihi

Çevrimdışı buket

  • Amatör Üye
  • *
  • İleti: 54
  • Rep Gücü : 10
    • Profili Görüntüle
Ynt: www.abbas-buket.6te.net
« Yanıtla #26 : Kasım 14, 2007, 06:54:39 ÖS »
yorum yapmazsan daha mutlu olcam emın ol

Çevrimdışı taLHa

  • taLHa
  • VIP Üye
  • *
  • İleti: 2463
  • Rep Gücü : 219
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
Ynt: www.abbas-buket.6te.net
« Yanıtla #27 : Kasım 14, 2007, 08:54:27 ÖS »
yeter ya burda insanların mutluluğuna gölge düsürmeye gerek yok yeter  bu kadar polemik

Çevrimdışı Gamzeli

  • _Gamzeli_
  • Admin
  • *
  • İleti: 18871
  • Rep Gücü : 2045
  • Cinsiyet: Bayan
  • Bana Sen Lazımsınn...
    • Profili Görüntüle
    • Ahmet Maranki
Ynt: www.abbas-buket.6te.net
« Yanıtla #28 : Kasım 15, 2007, 06:15:13 ÖS »
hakkaten yaa ne oluyo..yapan yapmış sitesini yeter artık uzatıp duruyorsunuz... :yok :yok :yok
Seni sevdim gönülden, kalbimin sahibi oldun bilmeden, bu yürekte varolacaksın ebediyen, bunu bil çok seviyorum gerçekten.
Seninle doğdu bu yürek, sensin gönlüme eş, dudaklarım dudaklarındayken sanki can verdi bu yürek, senin kollarında ölmek dünyada en güzel şey olsa gerek..


Çevrimdışı abbas

  • Amatör Üye
  • *
  • İleti: 98
  • Rep Gücü : 9
    • Profili Görüntüle
Ynt: www.abbas-buket.6te.net
« Yanıtla #29 : Kasım 16, 2007, 02:40:36 ÖS »
 öncelikle bu siteyi arkadaşalarımızla paylasmak için koyduk tanıtmak veya prım yapmak ıcın koymadık ayrıca sız kım oluyosunuzda sızın uzerınızden prım yapalım vgeya sıze tanıtalımtanımıyorum bıle hıcbırınızı . koydugumuza pısman ettınız bu yaoptıgınız davranıs forum kurallarına ve arkadaslık kanunlarına ters dustu ...........
« Son Düzenleme: Kasım 17, 2007, 03:21:23 ÖS Gönderen: taLHa »