İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - PersiA

Sayfa: [1]
1
facebookta bykuş adında biir grup açsak hem sıtenın  adını duyursak hemde  bırıbırımızı daha ıyı tanısak nasıl olur...

2
Şarkı Sözleri / Linkin PArk -- In The End
« : Mayıs 19, 2009, 04:11:51 ÖÖ »
it starts with one thing
i don´t know why
it doesn´t even matter how hard you try
keep that in mind
i designed this rhyme
to explain in due time
all i know
time is a valuable thing
watch it fly by as the pendulum swings
watch it count down to the end of the day
the clock ticks life away
it´s so unreal
didn´t look out below
watch the time go right out the window
trying to hold on, but didn´t even know
wasted it all just to watch you go
i kept everything inside and even though i tried, it all fell apart
what it meant to me will eventually be a memory of a time when


i tried so hard
and got so far
but in the end
it doesn´t even matter
i had to fall
to lose it all
but in the end
it doesn´t even matter


one thing, i don´t know why
it doesn´t even matter how hard you try
keep that in mind
i designed this rhyme, to explain in due time
i tried so hard
in spite of the way you were mocking me
acting like i was part of your property
remembering all the times you fought with me
i´m surprised it got so (far)
things aren´t the way they were before
you wouldn´t even recognize me anymore
not that you knew me back then
but it all comes back to me (in the end)
you kept everything inside and even though i tried, it all fell apart
what it meant to me will eventually be a memory of a time when i


chorus


i´ve put my trust in you
pushed as far as i can go
and for all this
there´s only one thing you should know (2x) chorus

3
Beşiktaş / Fortis Türkiye Kupası Beşiktaşın
« : Mayıs 14, 2009, 12:03:39 ÖÖ »
2009 fortis türkiye kupasının sahıbı bellı oldu kupayı Yusuf, bobo(2) ve holoskonun gollerıyle 4-2 kazanan beşiktaş  türkiye kupasını 8. kez müzesine götürme başarısını gösterdi...



NE DİYELİM BU SAATTEN SONRA FENERBAHCEYE NİCE 26. SENELERE   :kat

4
Pilavlar / istek
« : Mayıs 12, 2009, 02:29:38 ÖÖ »
baya bır pilav tarifi var ama biz öğrenci adamız bunlara gucumuz yetmez bulgur ve princ pilavı tarifi istesem :D

5
ByKuS Muhabbet / biri bana messenger linki verebılırmı ?
« : Mayıs 04, 2009, 09:22:48 ÖS »
sıtede yenı surumu gordum kendı msnemı sıldım onuda yukleyemedım dığerlerınıde yukleyemedım msnesız kaldım yanı bırı bana rapishaneden uptade ederse çok sevınırım tşkler

6
Silkroad Öğreniyorum / Honor seviyesi ve honor point
« : Şubat 22, 2009, 12:50:49 ÖÖ »
Honor Seviyesi ve Honor Puanları

Guardianlar, mezun ettikleri çıraklarının sayesinde onur ve değer puanları alırlar. Honor puanları özel eşyalar almayı sağlarken, değer puanları rank atlamak ve özel yetenekleri yapmak içindir.

Honor Seviyesi

Bu seviye 1 ile 50 arasındadır. Rank bilgileri şehirdeki NPcdsen takip edilebilir. Bu ranklar standart saate göre 00.00 da yenilenir.

Honor Puanı

Çırağın mezun olması sayesinde gelen bu puanlar guardian'ın özel eşyalar almasını sağlar. Eğer çırak 31 Lvın üstünde kaydolursa guardian hiçbir honor puanı alamaz.


Honor Eşyası Nedir?

-Honor eşyası sadece guardianlar tarafından honor puanı ile alınan ve çırağın kaydına göre değişen eşyalardır. Bu eşyalar doğrudan alınamazlar.
-Bu eşyalar mevcut tamir sayısı denilen sahip oldukları birşey sayesinde oradaki sayı 0 da düştüğünde birdaha tamir edilemez hale gelirler.
-Bu mevcut tamir sayısı "Magic Stone of Honor" diye tabi edilen bir taş sayesinde artırılabilir.
-Bu eşyalar şehirdeki bulunan NPC'den alınabilir.

7
Silkroad Öğreniyorum / Europe Sınıfları
« : Şubat 22, 2009, 12:47:58 ÖÖ »
_İyileştirici_

Bard: Elinde bulundurduğu arp ile düşmanlarına kaos verici büyüler veya takım arkadaşlarının üzerlerinde kötü büyüleri(debuff)ları kaldırır.
Harp ve robe kullanır.

Cleric: Takım arkadaşlarının özelliklerini artırarak onların savaşlarda daha başarılı olmasını sağlar. Tam bir takım dostudur.

_Büyüsel_

Wizard: Yüksek hasar kapasitesi ile tanınan bu sınıfların dezavantajı düşük savunmadır. Mana en büyük sorun/ihtiyaçlarıdır. Cold/Freeze/Earth/Lightning skill ağaçlarını kullanır.
Staff ve Robe kullanırlar

Warlock:
Aslen savaş büyücüsü olup kara büyü yaparlar. Defene olarak magelerden iyi olmalarına karşın büyü güçleri daha düşüktür. Büyülerinde karşı düşmandan kan çalığ knedi strenght ini artırma tarzı vampirik büyülerde vardır.
Warlock Rod ve robe/Shield kullanır.

_Yakın Dövüş_

Warrior:
Daha çok savunma ve yakın dövüş ağırlıklı olan bu sınıf çok dayanıklıdır şehir savunması tarzı görevlerde rol alır.

Rogue: Daha çok gizli işler yapan, düşmanını sessizce öldüren sinsi karakterdir. Assassin olarak çift dagger kullanır.

8
Silkroad Öğreniyorum / Silkroad Online PüF Noktalar
« : Şubat 22, 2009, 12:43:00 ÖÖ »
Garment giysiler ne işe yarar?

Garmentler Magic gücü arttırmak için giyilen giysi türleridir ve resmi sitesinde belirtildiği gibi %20 hızlı koşmanızı ve %20 daha az mana harcamanızı sağlar. Bunun yanısıra, Magic defans değerleri diğer giysi türlerine göre yüksek olduğu için Magic attacklarda en düşük hasarı almanıza yardımcı olurlar. Ayrıca Magic Reinforce (Magic Güçlendirme) değerlerinin diğer giysi türlerine göre yüksek olması nedeniyle Magic vuruşlarda da artma sağlarken Fiziksel vuruş gücünden biraz düşürür.

Protector giysiler ne işe yarar?


Protectorlar Armor ve Garment giysilerin ortalanmış halidir ve %10 hızlı koşmanızı ve %10 daha az mana harcamanızı sağlarlar. Herkes için uygun bir giysi türüdür. Bütün güçlendirme değerleri diğer iki giysinin ortasındadır.

Armor giysiler ne işe yarar?


Armorlar güçlü Fiziksel defans özelliğine sahip giysi türüdür ve Physical Reinforce (Fiziksel Güçlendirme) değeri yüksek olduğundan dolayı Fiziksel vuruş gücünüze de oldukça etki edecektir fakat Magic vuruş gücünüz ve defansınızı düşürecektir. Bunun yanısıra koşma ve mana harcama değerlerinize etki etmez.

Hangi giysi türünü seçmeliyim?


Bu konuda çeşitli yorumlar olmasına karşılık benim iki farklı durum için çeşitli görüşlerim vardır;
Vuruş gücüne önem veren ve defansa önem vermeyenler için;
Eğer sadece vuruş gücüne önem veriyorsanız ve INT Karakteriniz varsa Garment giymeniz, en kötü ihtimal Protector giymeniz gerekmektedir. Fakat bu tür bir yapılandırmaya giderseniz Magic vuruş gücünüz ve defansınız maximum olduğu halde, Fiziksel darbelerde diğer tarafı boylama ihtimaliniz de çok yüksektir. (Önermiyorum)
Şayet STR Karakteriniz varsa bu sefer de Armor türü giymeniz, en kötü ihtimal Protector giymeniz gerekmektedir. Bu şekilde de Fiziksel Attack ve Defansınız maximum seviyede olacaktır. Fakat bu yapılandırma da güçlü magic darbeler sonunda diğer tarafı boylama ihtimaliniz çok yüksek olacaktır (Önermiyorum)
Defansa önem veren ve vuruş gücüne önem vermeyenler için;
Eğer defans sizin için önemli bir unsursa yapılandırmanızın dengeli olmasını sağlamanız gerekecektir. Bunun içinde INT Karakteriniz varsa giysi olarak Armor seçmeniz veya Protector seçmeniz gerekecektir. Çünkü INT karakterler yeteri kadar Magic defansa sahip olduklarından dolayı fiziksel defans olayını güçlendirmek için Armorla veya Protectorla takviye edilmelidir. Fakat bu seçimi yaptığınız zaman hem Magic hem de Fiziksel Defansınız güçlü olmasına rağmen Mana harcama değeriniz artacak ve Magic vuruş gücünüzde biraz düşme olacaktır. (INT Charlar için zor seçim, öneri konusunda Protectorla uygulanması daha mantıklı olacaktır)
Şayet STR karakteriniz varsa Defans ağırlıklı yapılandırma açısından biraz daha şanslı sayılırsınız. STR Karakterler Garment türü giysi giymeli veya en azından Protector giymelidirler. STR karakterlerin en büyük derdi Magic Attacklara karşı zayıf kalmalarıdır ve Garment türü giysi ile bu dertten nistepen kurtulurlar. Ayrıca %20 hızlı koşma ve az mana harcama gibi unsurları da göz önüne alırsak oldukça dengeli bir karakter elde etmiş oluyorsunuz. Bunun yanısıra tabii ki fiziksel gücünüzden de kaybediyorsunuz ama ortalama her türlü yaratığa karşı dengeli bir karakteriniz oluyor. (Benim önerim ve benim uyguladığım yöntem)

Tabii en güzeli iki tür armor saklayıp özellikte bulunduğunuz bölge içerisinde bulunan yaratıkların Magic mi yoksa Fiziksel mi vurduğuna bakarak armorlarınızı değiştirmeniz olacaktır Smiley Örneğin Earth Taoist görevine Armorla gitmek, kendi cenazenize gitmekle aynı kapıya gelir Smiley Magic görevlere Garment veya en kötü ihtimal Protectorla gitmeniz en sağlıklısı olacaktır.


Levelime göre topladığım SP'ler yeterli gelmiyor, ne yapmalıyım?


Bu sıkça karşılaşılan bir durumdur ve bu durumda SP Farming denilen olayın gerçekleştirilmesi gerekmektedir. SP Farming oldukça sıkıcı fakat zaman zaman gerekli bir olayıdır. Amaç levelin yavaş atlatılması ama bunun karşılığında öldürülen yaratıklardan daha fazla SP kazanılmasıdır. Bunu yapabilmek için her levelde arttırdığımız Skill Master'i (En yüksek levelde olan Master geçerlidir) Karakter levelimizle birlikte yükseltmiyoruz ve Skill Masterlerimiz ile Levelimiz arasında mesafe bırakmaya çalışıyoruz. Yani Karakter levelimiz ile Skill Master levelimiz arasında 5 fark bırakırsak ortalama %50 gibi daha az Karakter Experience Point kazanırken %50 gibi bir oranda daha fazla Skill Point kazanacak duruma gelmiş oluyoruz. Tabii bu işlem skill point kazanımı için oldukça avantajlı görünse bile karakter leveli çok yavaş ilerlediğinden dolayı biraz sıkıcı sayılabilir. Çok sıkıcı olmaması için en azından Karakter Leveliniz ile Master leveliniz arasında devamlı 2 Level bırakmaya gayret edin. Bu şekilde yine daha fazla SP kazanarak hızlı bir şekilde level atlayabilirsiniz en azından.

Tabii ki SP Farm olayı baygınlık getirecek durumlara gelebilir ve bu duruma düşmek istemiyorsanız yapmanız gereken şey de SP'lerinizi iktisatlı harcamanız olacaktır. Örnek verecek olursak ben çok fazla skill grubundan Skill kullandığım için zaman zaman SP Farm yapmak zorunda kalıyorum yoksa başkta türlü SP'leri yetiştirme şansım yok.


Açılmak İstenilen Skill Gücünün Tahmini


Bir Skill açmayı planlıyorsunuz ve bu skilin yeteri kadar güçlü bir skill olup olmadığına karar veremiyorsunuz. Böyle bir durumda nasıl hareket edilmeli.
Skiller üzerinde güç belirten bazı unsurlar vardır. Bunlardan dikkat edilecek kısmı bir örnek üzerinde açıklamaya çalışalım:
Bir skill açmayı planlıyorsunuz ve üzerinde şu ibare var
Magical Attack Power : 12-23 (%100)
Alternatif olarak diğer bir skillde de
Magic Attack Power : 10-20 (%150)
Bu tür durumlarda sayısal olarak belirtilen extra attack gücünden ziyade parantez içerisinde belirtilmiş olan % değerini dikkate almanız daha yerinde olacaktır. Rakamlarla belirtilen kısım, vuruş tipine göre eklenecek damage değerini belirtir fakat parantez içinde belirtilmiş olan % değeri de kullandığınız skill türüne göre (Magic veya Fiziksel) normal vuruş gücünüzün % kaç arttırılacağını belirtir.
Yani Normal vuruşunuz 100'ken %100'lü bir skille 200 vurabilirken, %200 bir skille 300 vurabilirsiniz. Bu nedenle sayılarla belirtilen kısımdan ziyade % ile belirtilen değerleri yüksek olan skilleri güçlendirmeniz daha yerinde olacaktır.
Tabii her skilin kendine özgü özelliklerini de hesaba katmayı unutmamanız lazım. Mesela alansal vurma gücüne sahip skiller totalde her zaman fazla vururlar

Skill Etki Alanı Hesaplaması


Bazı skiller birden fazla hedefe vurabilme kapasitesine sahiptirler. Fakat bu özellik her zaman umduğunuz gibi çalışmayabilir. Bu nedenle bazı noktalara dikkat etmeniz faydalı olacaktır.
Eğer bir skill'de Penetrations özelliği varsa bu skilin birden fazla yaratığa vurma olasılığı yüksektir. Eğer Front Range Radius olarak fazla yaratığı etkileyeceği belirtilmişse, bu pek kullanışlı olmayabiliyor çünkü sadece önünüze gelen yaratıkları hedef alanı içerisinde sayacaktır. Surround olarak bir belirtme yapılmışsa, yön farketmeden belirtilen alan ve o alan içerisinde belirtilen sayıda hedefe vurabileceği manasına gelmektedir.

9
     JANGAN


Mangryang Lv 1 -> Pasif | Fiziksel
Small-eyed Ghost Lv 2 -> Pasif | Fiziksel
Big-eyed Ghost Lv 3 -> Pasif | Fiziksel
Old Weasel Lv 4 -> Pasif | Fiziksel
Weasel Lv 5 -> Pasif | Fiziksel
Water Ghost slave Lv 6 -> Pasif | Fiziksel
Water Ghost Lv 7 -> Pasif | Fiziksel (Poison)
Broken Stone Ghost Lv 8 -> Agresif | Fiziksel
Tomb Stone Ghost Lv 8 -> Pasif | Büyüsel
Stone Ghost Lv 9 -> Agresif | Fiziksel
Tomb Stone Lv 9 -> Agresif | Büyüsel
Decayed Yeoha Lv 10 -> Pasif | Fiziksel-Büyüsel
Yeoha Lv 10 -> Agresif | Fiziksel-Büyüsel
Bandit surbodinate Lv 11 -> Pasif | Fiziksel
Bandit Archer Lv 12 -> Agresif | Fiziksel
Young Tiger Lv 13 -> Pasif | Fiziksel
Tiger Lv 14 -> Agresif | Fiziksel
Bandit bowman Lv 15 -> Agresif | Fiziksel
Bandit Lv 16 -> Agresif | Fiziksel
Black Tiger Lv 17 -> Agresif | Büyüsel-Fiziksel
White Tiger Lv 18 -> Agresif | Fizikssel
Tiger Woman Lv 20 -> Agresif | Fiziksel (Zombie status + Elit-Giant-Minion çağırma)

      DOWNHANG


Chakji Worker Lv 19 -> Pasif | Fiziksel
Chakji Lv 20 -> Agresif | Fiziksel
Ghost Bug Lv 21 -> Pasif | Fiziksel-büyüsel
Devil Bug Lv 22 -> Agresif | Fiziksel-büyüsel
Hyungno Ghost soldier Lv 23 -> Agresif | Fiziksel
Hyungno Ghost Lv 24 -> Pasif | Fiziksel
Demon Horse Lv 25 -> Agresif | Fiziksel
Devil Horse Lv 26 -> Pasif | Fiziksel
Meek Gun Powder Lv 27 -> Pasif | Büyüsel
Earth Ghost Lv 27 -> Agresif | Fiziksel
Meek Earth Ghost Lv 28 -> Pasif | Fiziksel
Gun Powder Lv 28 -> Agresif | Büyüsel (Burn, Darkness Status)
Hyeongcheon guard Lv 29 -> Agresif | Fiziksel
Earth Taoist Lv 30 -> Agresif | Büyüsel (Burn)
Earth Magician Lv 30 -> Agresif | Büyüsel (Burn)
Hyeongcheon Lv 30 -> Agresif | Fiziksel

       OASIS KINGDOM (HOTAN)


Black scorpioon Lv 31 -> Pasif | Fiziksel
Scorpion Lv 32 -> Agresif | Fiziksel (Poison)
Blood Devil Flower Lv 33 -> Agresif | Fiziksel (Zombie)
Blood Ong Lv 33 -> Pasif | Fiziksel
Blood Death Flower Lv 34 -> Agresif | Fiziksel (Poison)
Ong Lv 34 -> Agresif | Fiziksel (Poison)
Black Robber Follower Lv 35 -> Pasif | Fiziksel
Heukyeowa Lv 35 -> Pasif | Fiziksel
Black Robber Archer Lv 36 -> Agresif | Fiziksel (Poison)
Black Yeowa Lv 36 -> Pasif | Fiziksel (Zombie)
Black Robber Bowman Lv 37 -> Agresif | Fiziksel
Black Robber Lv 38 -> Agresif | Fiziksel
Small Red Scorpion Lv 39 -> Agresif | Fiziksel
Red scorpion Lv 40 -> Agresif | Fiziksel
**** Uruchi Lv 40 -> Agresif | Fiziksel (Elit-Giant-Minion çağırma)
Red-eye Ghost Lv 41 -> Agresif | Büyüsel (Burn)
Dark-eye Ghost Lv 42 -> Agresif | Büyüsel (Poison)
Maong Lv 43 -> Agresif | Fiziksel
Small Bunwang Lv 44 -> Pasif | Fiziksel
Bunwang Lv 45 -> Agresif | Fiziksel (Full INT charlara 2x den fazla damage ve %70 crit vurur)
Ultra Blood Devil Lv 46 -> Agresif | Fiziksel
Golden Spider Lv 47 -> Agresif | Fiziksel-Büyüsel
White Spider Lv 48 -> Agresif | Büyüsel (Poison - Full STR charlara 2x damage vurur - Garment şiddetle tavsiye)
Mujigi Lv 49 -> Agresif | Fiziksel
Ujigi Lv 50 -> Pasif | Fiziksel
Ishade Lv 51 -> Agresif | Fiziksel-Büyüsel
Hashade Lv 52 -> Agresif | Fiziksel-Büyüsel
Blue-face Spider Lv 52 -> Pasif | Fiziksel
White-face spider Lv 53 -> Agresif | Fiziksel-Büyüsel (Cold - Freeze - Full int ve str charlara aynı vurur fakat 2 kere üst üste vuruş yaptığında skilinizi iptal eder)
Penon Fighter Lv 54 -> Pasif | Fiziksel (INT charlar kesinlikle armor giymeli. Sebep: CRIT %75)
Penon Warriror Lv 55 -> Agresif | Fiziksel
Planar Lv 56 -> Agresif | Büyüsel (STR charlar kesinlikle Garment giymeli. Sebep: 2 li kombo vuruş)
Big Blue Spider Lv 57 -> Pasif | Büyüsel
Sonar Lv 57 -> Pasif | Büyüsel
Big White face spider Lv 58 -> Agresif | Büyüsel
Yeti Lv 59 -> Pasif | Fiziksel (INT charlar çok sağlam armor veya shield giymeli. Sebep: 3 farklı 2.5x phy combo, %88 Crit)
Devil Yeti Lv 60 -> Agresif | Fiziksel (INT charlar çok sağlam armor veya shield giymeli. Sebep: 3 farklı 2.5x phy combo, %93 Crit)
 Isyutaru Lv 60 -> Agresif | Büyüsel-Fiziksel (Zombie - Cold - Elit-Giant-Minion çağırma)

     Donwhang Stone Cave (Mağara)


// Floor1 - F1 (KAT 1)


Soil Ghost Bug Lv 61 -> Pasif | Fiziksel
Strong Earth Ghost Lv 62 -> Pasif | Fiziksel
Earth Ghost Bug Lv 63 -> Agresif | Fiziksel
Power Earth Ghost Lv 64 -> Agresif | Fiziksel

// Floor2 - F2 (KAT 2)


Power Earth Ghost Lv 64 -> Agresif | Fiziksel
Strong Earth Ghost Lv 62 -> Pasif | Fiziksel
Earth Ghost Warrior Lv 65 -> Pasif | Fiziksel
Earth Ghost Soldier Lv 66 -> Agresif | Fiziksel (Burn)

// Floor3 - F3 (KAT 3)


Earth Ghost Warrior Lv 65 -> Pasif | Fiziksel
Earth Ghost Soldier Lv 66 -> Agresif | Fiziksel (Burn)
Blind Mole Lv 67 -> Pasif | Fiziksel
Mole Lv 68 -> Agresif | Fiziksel

// Floor4 - F4 (KAT 4)


Devil Ghost Nachal Lv 69 -> Pasif | Büyüsel (Zombie)
Gold-Silver Yachal Lv 69 -> Pasif | Fiziksel
Devil Mask Nachal Lv 70 -> Agresif | Büyüsel (Zombie)
Diamond Yachal Lv 70 -> Agresif | Fiziksel (Stun)[/color]

     TAKLAMAKAN


Shakram Lv 61 -> Pasif | Fiziksel
Edimmu Lv 63 -> Agresif | Fiziksel-büyüsel
Dark Kara Lv 65 -> Pasif | Fiziksel-büyüsel
Death Kara Lv 67 -> Agresif | Fiziksel-büyüsel
Demon Eye Lv 68 -> Pasif | Büyüsel (Poison)
Devil Eye Lv 70 -> Agresif | Büyüsel (Burn)
Niya Soldier Lv 71 -> Agresif | Fiziksel
Niya Guard Lv 73 -> Pasif | Fiziksel
Niya Sniper Lv 74 -> Pasif | Fiziksel
Niya Hunter Lv 76 -> Agresif | Büyüsel
Niya Mage Lv 77 -> Agresif | Büyüsel
Niya Shaman Lv 78 -> Agresif | Büyüsel
Niya Royal Guard Lv 79 -> Pasif | Fiziksel (Block)
Niya General Lv 80 -> Agresif | Fiziksel (Block)
 Lord Yarkan Lv 80 -> Agresif | Fiziksel (Stun - Stab - 7x Crit - Elit-Giant-Multi Minion çağırma)

10
Silkroad Öğreniyorum / PK Status Durumu
« : Şubat 22, 2009, 12:39:16 ÖÖ »
Silkroad Online oyununda başka bir playeri durduk yere öldürmeniz sonucunda PK (Player Kill) Statüs alırsınız. Tabi bu Guild Savaşları ve Trader-Hunter-Thief'lik durumları haricinde kalan zamanlarda karşımıza gelen bir durumdur. Kısacası ALT tuşuna basarak bir player veya köpeğini öldürdüğümüz takdirde PK Status'a geçeriz.

PK durumuna geçildiği zaman ismimiz kırmızı bir hale dönüşür ve ekranın sol üst köşesinde resmimizin altında bir kurukafa işareti belirir. Fare imlecimiz ile bu kurukafa simgesinin üzerine gittiğimiz zaman kaç puanlık PK yediğimizi ve puana göre kaç level olduğumuzu görebiliriz.

PK Durumunda başımıza gelebilmesi muhtemel olaylar


1. Enerjimiz şehir içindeyken durmadan kendi kendine düşer.
2. Şehir dışındayken enerjimizin düşmesi durur fakat bu durumdayken bütün oyuncular için açık hedef halinde olduğumuzdan dolayı yakalandığımız takdirde onlar bizi öldürür. Eğer yok yakalansam da bişi olmaz ben onları öldürürüm derseniz o zaman her öldürdüğünüz vatandaş için tekrar PK puanı almaya devam edersiniz ve PK durumundan kurtulmanız zorlaşır.
3. Ölüm halinde eğer üzerimizde eşya varsa çok büyük ihtimalle bu eşya drop olur ve yakında olan kişi tarafından alınabilir. Aynı zamanda Skill Point ve Experience point kaybederiz.

PK Durumundan kurtulmak için yapılması gereken işlemler:


1. Eğer PK durumundaysak ve hala ölmemişsek ölmeden bir şekilde sakin bir yere kaçmanın yolunu aramamız veya şehre ölmeden girmenin bir yolunu bulmamız gerekmektedir.
2. Eğer şehirde isek üstümüzdeki bütün itemleri sandığımıza koymamız karımıza olacaktır. Eğer itemleri boşaltmadan kapıdan çıkmaya çalışırsanız ve ölürseniz muhtemelen item kaybına uğrayacaksınızdır.
3. PK durumunu geçirmek için
a. Ya itemlerimizi bırakıp kapı önüne çıkacağız ve PK sayımız bitene kadar ölüp duracağız,
b. Şehirde bekleyip enerjimizin kendi kendine bitmesi dolayısıyla ölüp duracağız,
c. Monsterlere kendimizi öldürterek PK puanının düşmesini sağlayacağız,
d. Düşük leveller için en riskli yöntem olan, şehir dışına çıkıp PK geçene kadar Monster öldürerek PK puanlarını bitirmeye çalışmaktır. Eğer bu yöntemi kullanmayı planlıyorsanız çok dikkatli olmanız gerekmektedir çünkü ölmeniz durumunda item kaybedersiniz.

Her halükarda, ölmeniz durumunda Experience Point kaybedeceğimiz açıktır ve Experience puanlarımızı harcamak gibi bir lüksümüz olmadığından dolayı buna katlanmamız gerekecektir.

Fakat, PK durumunda ölünmesi halinde aynı zamanda yüklü miktarda SP'de kaybedilir. Bu nedenle kendinizi öldürmeyi düşündüğünüz takdirde elinizdeki bütün SP'leri harcayabildiğiniz kadar harcamanızı tavsiye ederim. Çünkü harcamadığınız takdirde ziyan olacaklardır.

11
Silkroad Öğreniyorum / Silkroad Terimler Sözcüğü
« : Şubat 22, 2009, 12:32:59 ÖÖ »
SilkRoad Terimler Sözlüğü




SilkRoad Online Oyununda kullanılan çeşitli terimlerin karşılıklarını bu bölümde bulabilirsiniz.

Str (Strenght)
Fiziksel gücü belirtir. Str değeri yükseldikçe karakterinizin Fiziksel vuruş gücü, Fiziksel defansı, Fiziksel balans değeri ve HP'si yükselecektir.


Int (Intelligence)


Magic gücü belirtir. Int değeri yükseldikçe karakterinizin Magic vuruş gücü, Magic defansı, Magic balans değeri ve MP'si yükselecektir.


HP (Heal Point)

Karakterinizin canını gösterir.


MP (Mana Point)


Karakterinizin Magic vuruşlar için kullanılabilecek Mana sayısını gösterir.


Attack Rating

Vuruşunuzun ne kadar geçerli ve güçlü olacağını belirler. Genel olarak statlarınızda belirtilmiş olan Minimum ve Maximum damage değerlerinden Maximum değere yakın olan vuruşu ağırlıkta kullanmanıza olanak tanır. Kısacası Attack Rating değeriniz ne kadar yüksekse o kadar Maximum vuruş değerinize yakın saldırılar gerçekleştirirsiniz.


Dodging (Parry) Ratio


Karakterinizin size yapılan attacklardan ne kadar kaçabileceğini belirleyen değerdir. Dodge (Parry) değeriniz ne kadar yüksekse, karşı tarafın vuruşlarından Minimum olan değere yakın olan hasarı alırsınız.


Magic Reinforcement

Magic gücünüze verilen desteği belirtir. Genelde giysiler üzerinde bulunan bir değerdir.


Physical Reinforcement


Fiziksel gücünüze verilen desteği belirtir. Genelde giysiler üzerinde bulunan bir değerdir.


Physical Absorb


Takılarda bulunan bir özelliktir. Kendinize gelen fiziksel damagelerin % kaçının absorbe edileceğini belirtir.


Magical Absorb


Takılarda bulunan bir özelliktir. Kendinize gelen magical damagelerin % kaçının absorbe edileceğini belirtir.


Lucky


Upgrade edilebilen itemler üzerinde bulunur ve upgrade etme esnasında silahın başarılı Upgrade olabilme olasılığını arttırır.


Immortal

Herhangi bir item upgrade edilirken, kaç başarısız Upgrade sonucunda iteminizin kurtulacağını belirtir. Örnek verecek olursak 3 Immortal değerine sahip bir item Upgrade edilirken 3 kere yansa bile yok olmaz.


Steady


Upgrade işleminin fail vermesi durumunda itemin durability'sinin azalmasını engeller.

Astral

pgrade esnasında +4 ve üzeri itemlerin, upgrade işleminin başarısız olması durumunda +4 te kalmasını sağlar. +4'ten düşük itemlerde bir etkisi yoktur ve örneğin +5 olan bir itemi +6 yaparken başarısız olursanız item yine +4 e düşer. +5 te kalmaz.

Penetration Attack


Skiller üzerinde bulunan bir terimdir ve vuruşlarda vuruşun kaç kişiye etki edeceğini belirtir. Uygulanış şekli olarak başlangıç noktası ile varış noktası arasındaki hedefleri de etkileyebilir. Örneğin Flying Dragon Spear Series saldırılar Penetrate atış kullanır ve mızrağı fırlattığınızda yok üzerinde başka düşmanlara da vurabilir.


Simultaneous Attack


Skiller üzerinde bulunan bir terimdir ve vuruşlarda vuruşun kaç kişiye etki edeceğini belirtir. Uygulanış şekli olarak aynı anda hedef etrafında belirtilen sayıda düşmana aynı anda etki eder. Örneğin Ghost Spear Attack Series saldırılar Simultane saldırı kullanır ve vuruş gerçekleştiği zaman belirtilen mesafe içindeki düşmanların hepsi aynı anda damage alırlar.


Transfer Range Attack

Lightning türü skillerde bulunur ve vuruşun etraftaki yaratıkları da etkilemesi manasına gelmektedir. Fakat diğer çoklu vuruşlar gibi bütün düşmanlara güçlü etki yapmaz. Ana hedefe güçlü vurur, yan hedeflere çok düşük güçte vurabilir.


Degree

Item'inizin upgrade ederken kullanılması gereken Lucky Powder değerini belirtir.


Block

Kalkanlarda bulunan bir özelliktir ve gelen vuruşu bloke etme değerinizi belirtir. Ne kadar yüksekse o kadar çok vuruştan sıyrılabilirsiniz.


Durability


Item'lerinizin dayanıklığını belirtir. Durability 6 değerinin altına düştüğü zaman ekranın sağ tarafında kırmızı olarak belirtilir ve eğer 0 a düşerse onarılana kadar kullanım dışı kalır.


PVP (Player vs Player) Cape takarak birebir kapışma yapmak manasına gelmektedir. Cape takılarak yapıldığı sürece kaybedenin bir kaybı olmaz.

NPC
   Oyunda bilgisayar tarafından yönetilen karakterlere verilen genel isimdir. Örneğin: Şehirlerdeki Takı, Yüzük, Pot vs. satanlar.

DC (Disconnect) Oyundan kopmamıza verilen isimdir.

GP (Guild Point)
Eğer bir guilldeysek guild içindeki puanımızdır. Bu sayıyı yükseltmek için özel bir işlem yapmamıza gerek yoktur, biz oyun oynadıkça oynama seviyemize göre otomatik olarak yükselir. Ãlerde bu puanlar çeşitli amaçlarla kullanılabilecek.

TP (Teleport) Scroll veya Işınlanma Kapıları kullanılarak karakterinizin başka bir alana ışınlanmasıdır.

Berserker Mode Karakterinizin oyunda sol üst köşede resminizin etrafındaki halkaların tamamlanmasıyla birlikte TAB tuşuna basılarak aktif edilebilen moddur. Karakteriniz mevcut gücünün ve hızının iki katına çıkar ve süresi bittikten sonra dolması için tekrar bir süre geçmesi gerekir.

Elixir

Oyundaki itemlere + kazandırmak için kullanılan iksirlerdir. Weapon, Accessory, Shield, Protector olmak üzere 4 çeşidi mevcuttur.

Accessory


Oyundaki, Küpe, yüzük ve kolyelerin genel adıdır.

Lucky Powder


Itemlere + basmak için elixirlerle birlikte kullanılan şans arttırıcı tozdur. Takıcılarda satılır.

PK (Player Kill)

Alt tuşuna basarak normal bir oyuncuyu öldürmek suretiyle Katil statüsüne geçilmesidir.

WantedThief'lerin 3000 Arrange Pointi aşacak şekilde Traderleri soymaları sonucu düştükleri durum. Thief'ler için bu durum oldukça kötü bir durumdur çünkü elbiselerini çıkarsaler bile Hunter'ler tarafından öldürülmeye devam edilirler.

Arrange Point Karakter Stat penceresinin sol alt köşesinde yazan sayıdır. Thief olup kervan soydukça yükselir. 3000 puanının üstünde Wanted pozisyonuna düşersiniz.

Guild              

 Birlik manasına gelmektedir. Diğer oyunlarda Clan olarak da geçer. Oyuncuların bir çatı altında toplanarak bir bütün oluşturmasıdır. Guild Kurucularına Guild Master adı verilir.

Union

Maximum 8 Guildin birleşerek oluşturdukları topluluğa verilen isimdir.

Stall Kurmak


Oyuncuların tezgah açarak elindeki malzemeleri satmalarıdır.

Exchange

Oyuncuların tezgah açmadan elindeki item ve paraları birbirleri ile takas etmelerini sağlayan sistemdir.

Np (No Problem)


Konuşma terimidir. Önemli değil manasına gelmektedir.

KS

Konuşma terimdir. Özellikle birisinin kestiği monstere salça olursanız. "KS yapma" veya "No KS" gibi şekillerde kullanılır. Kısacası benim kestiğim yaratıklara vurma manasına gelir. KS ciler oyuncular arasında sevilmeyen tiplerdir.

Cya

Konuşma terimidir. Özellikle yabancı oyuncular "Görüşürüz" demek maksadıyla kullanırlar.

Res (Resurrect)


 Konuşma terimidir. Genellikle "Res var mı?" gibi soru cümlelerinde kullanılır Resurrect skili vasıtasıyla ölen kişileri olduğu yerde kaldırmak için kullanılan özelliğin olup olmadığını öğrenmek için ölmüş kişiler tarafından kullanılır

12
Yeni Üyeler Buraya / Ben Ben Ben...
« : Şubat 21, 2009, 08:15:46 ÖS »
madem sıfırdan başlıyoruz bende tekrar tanıtayım kendumu  :D ben gökhan kahramanmaraşlıyım 19 yaşındayım  selçuk unı. inşaat 1 sınıf öğrencisiyim  :D

Sayfa: [1]