Gönderen Konu: CanıMMMMMMMMMMMMM  (Okunma sayısı 15675 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı pudra_shekeri

  • ByKuS
  • *
  • İleti: 1864
  • Rep Gücü : 330
  • Cinsiyet: Bayan
    • Profili Görüntüle
CanıMMMMMMMMMMMMM
« : Ocak 19, 2008, 06:23:03 ÖS »

AŞAĞIDAKİ OKUYACAĞINIZ YAZI TAMAMEN BANA AİTTİR..

Sana hala canım diyebiliyorum ne kadar özlemişim sana canım demeyi..canım biliyormusun birbirimize ilk kez seni seviyorum dediğimizde çiseliyordu yağmur taneleri ve şimdi yine çiseliyor ve ben seni hala çoook seviyorum CANIMMMM..!
Duyduğuma göre artık başkasını seviyormuşsun oda seni seviyormuş.Demek oda kumral ha.Onunda ellerinden tutuyormuşsun,benim ellerimden tuttuğun gibi.Onunda gözlerine bakıyormusun benim gözlerime baktığın gibi..Ona da bana dediğim gibi SENİ SEVİYORUM diyormusun..!Duyduğuma göre başka bi kız geliyormuş yanına,awucumun içinde kaybolan canım ellerin,onun ellerindeymiş.Utandığında kıpkırmızı olan canımın içi yüzünü dayıyormuşsun o makyajlı pis yüzüne..Söle o kumral kıza yanağının ordaki bene,papatya kokulu saçlarına ve her defasında bana getiren canımın içi ayaklarına sakın dokunmasın.Sevdiğim,sevildiğim,dostum,arkdaşım,son şansımdın bir zamanlar,dualarım hep sanaydı o zamanlar.Bırak seni saçlarını bile kıskanıyorum ondan.Desene ahhh aptal kafam sen istedin bunu.Döneklik yapacak birini seversen.Bırakırda gider seni yaslar bir başkasının göğsüne başını ben seni seviyorum der.Bilmezki yüreği ne kadar zawallı.Başroldeyken figüran olduk be..Şimdi çok uzaklardasın kumral sevdiğim bana yeter giderken bıraktığın resim,yüreğimdeki ağrı ve bizim türkülerimiz..!BiTMEDİ..Bir şey daha war.Şimdi söyleyeceklerimi yanındakide duysun.Bak zawallı kız.Elini tuttuğun sevgilim dediğin öptüğün oda bana dedi SENi SEViYORUM..diye.ONu benim kadar tanıyamazsın,gözlerinin güzelliğini,saçlarının ne koktuğunu,bakışlarının hangi manaya geldiğini,hangi yemekleri,hangi tatlıları sevdiğini,benim kadar bilemezsin...VE hiç bilmediğin bişey warki..ÖYLE TERK EDİP GİDİŞİ WARKİ AHH AHHH..



Çevrimdışı Gamzeli

  • _Gamzeli_
  • Admin
  • *
  • İleti: 18871
  • Rep Gücü : 2045
  • Cinsiyet: Bayan
  • Bana Sen Lazımsınn...
    • Profili Görüntüle
    • Ahmet Maranki
Ynt: CanıMMMMMMMMMMMMM
« Yanıtla #1 : Ocak 19, 2008, 06:46:43 ÖS »
vay vay cnm benim.. güsell yazmışsın.. bırak gitsin ya sen değil o kaybetmiş  :bune
Seni sevdim gönülden, kalbimin sahibi oldun bilmeden, bu yürekte varolacaksın ebediyen, bunu bil çok seviyorum gerçekten.
Seninle doğdu bu yürek, sensin gönlüme eş, dudaklarım dudaklarındayken sanki can verdi bu yürek, senin kollarında ölmek dünyada en güzel şey olsa gerek..


Çevrimdışı pudra_shekeri

  • ByKuS
  • *
  • İleti: 1864
  • Rep Gücü : 330
  • Cinsiyet: Bayan
    • Profili Görüntüle
Ynt: CanıMMMMMMMMMMMMM
« Yanıtla #2 : Ocak 19, 2008, 07:30:03 ÖS »
tşkkr ederim canım benim işte aşk adama herşeyi yaptırıyo :agla

Çevrimdışı Gamzeli

  • _Gamzeli_
  • Admin
  • *
  • İleti: 18871
  • Rep Gücü : 2045
  • Cinsiyet: Bayan
  • Bana Sen Lazımsınn...
    • Profili Görüntüle
    • Ahmet Maranki
Ynt: CanıMMMMMMMMMMMMM
« Yanıtla #3 : Ocak 19, 2008, 07:32:21 ÖS »
öyle valla.. ahh aşk ahh..  :.u
Seni sevdim gönülden, kalbimin sahibi oldun bilmeden, bu yürekte varolacaksın ebediyen, bunu bil çok seviyorum gerçekten.
Seninle doğdu bu yürek, sensin gönlüme eş, dudaklarım dudaklarındayken sanki can verdi bu yürek, senin kollarında ölmek dünyada en güzel şey olsa gerek..


Çevrimdışı pudra_shekeri

  • ByKuS
  • *
  • İleti: 1864
  • Rep Gücü : 330
  • Cinsiyet: Bayan
    • Profili Görüntüle
Ynt: CanıMMMMMMMMMMMMM
« Yanıtla #4 : Ocak 19, 2008, 07:39:42 ÖS »
hep acı çeken taraf  ben oluyorum ama yaa haksızlık bu :agla :cig

Çevrimdışı Gamzeli

  • _Gamzeli_
  • Admin
  • *
  • İleti: 18871
  • Rep Gücü : 2045
  • Cinsiyet: Bayan
  • Bana Sen Lazımsınn...
    • Profili Görüntüle
    • Ahmet Maranki
Ynt: CanıMMMMMMMMMMMMM
« Yanıtla #5 : Ocak 19, 2008, 07:41:40 ÖS »
ahh cnm.. gün gelir o tarafta acı çeker merak etme.. ;)
Seni sevdim gönülden, kalbimin sahibi oldun bilmeden, bu yürekte varolacaksın ebediyen, bunu bil çok seviyorum gerçekten.
Seninle doğdu bu yürek, sensin gönlüme eş, dudaklarım dudaklarındayken sanki can verdi bu yürek, senin kollarında ölmek dünyada en güzel şey olsa gerek..


Çevrimdışı pudra_shekeri

  • ByKuS
  • *
  • İleti: 1864
  • Rep Gücü : 330
  • Cinsiyet: Bayan
    • Profili Görüntüle
Ynt: CanıMMMMMMMMMMMMM
« Yanıtla #6 : Ocak 19, 2008, 07:44:08 ÖS »
inşşallah be canım keşke çeksede anlasana aşk acısını

Çevrimdışı Gamzeli

  • _Gamzeli_
  • Admin
  • *
  • İleti: 18871
  • Rep Gücü : 2045
  • Cinsiyet: Bayan
  • Bana Sen Lazımsınn...
    • Profili Görüntüle
    • Ahmet Maranki
Ynt: CanıMMMMMMMMMMMMM
« Yanıtla #7 : Ocak 19, 2008, 07:47:04 ÖS »
allah büyüktür cnm elbet sana acı çektirenler cezasını bulacak..
Seni sevdim gönülden, kalbimin sahibi oldun bilmeden, bu yürekte varolacaksın ebediyen, bunu bil çok seviyorum gerçekten.
Seninle doğdu bu yürek, sensin gönlüme eş, dudaklarım dudaklarındayken sanki can verdi bu yürek, senin kollarında ölmek dünyada en güzel şey olsa gerek..


ZuZu

  • Ziyaretçi
Ynt: CanıMMMMMMMMMMMMM
« Yanıtla #8 : Ocak 19, 2008, 07:56:12 ÖS »
ahh ahhh benım kadar kımse bılemez ben ne asklar gordum ne asklar hepsı yalanmıss... :agla gerçegi bulmak ıcın gercek erkek bulmak lazım... :kzgn ne yazık kı çok zorr sevıyorum derler arkasına bakmadan gıderler... :kzgn  bu yuzden senı sevıyorum kelımesıne ınanmıyorum  cunkı ask sessız sevgı dılsızdır... ;) pudra şekeri bu tatlı canını uzme gun olur degerın bılınır ama her şey ıcın çok geç olur... ;)

Çevrimdışı pudra_shekeri

  • ByKuS
  • *
  • İleti: 1864
  • Rep Gücü : 330
  • Cinsiyet: Bayan
    • Profili Görüntüle
Ynt: CanıMMMMMMMMMMMMM
« Yanıtla #9 : Ocak 19, 2008, 07:57:57 ÖS »
işte herşey için geç olmasın die uğraştım ama olmuyo işte anlamıyo dengesiz

ZuZu

  • Ziyaretçi
Ynt: CanıMMMMMMMMMMMMM
« Yanıtla #10 : Ocak 19, 2008, 08:00:34 ÖS »
bu kadar takma kafana onunkısı gerçek sevgı degılmıs...allaha havale et yakında bulur belasını... ;)

Çevrimdışı pudra_shekeri

  • ByKuS
  • *
  • İleti: 1864
  • Rep Gücü : 330
  • Cinsiyet: Bayan
    • Profili Görüntüle
Ynt: CanıMMMMMMMMMMMMM
« Yanıtla #11 : Ocak 19, 2008, 08:01:54 ÖS »
inşş diyorum ama bişey oluncada üzülüyorum ama allahından bulsun belasını bulur sonunda diyorum

ZuZu

  • Ziyaretçi
Ynt: CanıMMMMMMMMMMMMM
« Yanıtla #12 : Ocak 19, 2008, 08:02:58 ÖS »
kımsenın ahı kımse de kalmaz...yeter kı kendını yıpratma... ;)

Çevrimdışı pudra_shekeri

  • ByKuS
  • *
  • İleti: 1864
  • Rep Gücü : 330
  • Cinsiyet: Bayan
    • Profili Görüntüle
Ynt: CanıMMMMMMMMMMMMM
« Yanıtla #13 : Ocak 19, 2008, 08:08:33 ÖS »
Ona hakkımı helal etmiyorum :agla

ZuZu

  • Ziyaretçi
Ynt: CanıMMMMMMMMMMMMM
« Yanıtla #14 : Ocak 19, 2008, 08:12:31 ÖS »
helal kızzz sanaa... :ok :ok :ok :ok sanada bu yakısır bu da ona yeterr... :yasa